Saturday, April 9, 2011

Aku nie baran sikit.

Aku nie baran,haa kan dah kena tampar.
Haiyoo,budak aku pun tak sengaja lar nak tampar kau.dah kau kacau-kacau aku.aku dah cakap jangan.kau kacau lagi.siap tampar aku.kalau perlahan takper,nie sekuat hati kau bagi.aik!!.sudah lebih ini budak.amik kau,rasa tangan aku sikit.baru tau nak nangis.bagi tahu bapak kau.
Baguss..ta kisah larh bapak kau baik ngan boss ke,apa ke.peduli apa aku.
Now,dah heboh kat bowling alley tu,disiplin atlit teruk.kurang ajar.haha
aku tak kisah la,bukan salah aku pun.
dah tahu aku nie baran lagi nak usik,aku dah cakap baik-baik before tu,"jangan-jangan" kau buat jugak.Sampai kepala kau usik,panas lar sikit hati aku.
Haa.kepada parents yang banyak sangat mulut tu.go head larh,nak tengok camner korang putar cite plak.
Dah lali larh ngan perangai orang-orang yang kaki ampu nie.macam bagus!!.

Papehal sorry lar yer budak.and kepada si bapa.sorry jugak,saya nie jenis hot temper.kalau dah marah saya tak boleh nak control.

No comments:

Post a Comment